Šis kursas skirtas norintiems išmokti kurti profesionalią, funkcionalią ir vizualiai vientisą komunikaciją socialiniuose tinkluose. Kurso metu ne tik sužinosite teorines vizualinės komunikacijos subtilybes, bet ir praktiškai dirbsite su CANVA įrankiu, išsigryninsite savo socialinių tinklų identitetą bei susikursite aiškų, praktiškai pritaikomą socialinių tinklų stiliaus gidą.
Kurso išskirtinumas
Kursą sudaro septynios dalys:
- Vizualinės komunikacijos svarba socialiniuose tinkluose. Kaip vizualinis turinys veikia vartotojų įsitraukimą ir dažniausios vizualinio identiteto klaidos bei kaip jų išvengti.
- Socialinių tinklų identiteto išgryninimas. Paskyrą apibūdinančių raktažodžių išsigryninimas. Idealaus kliento ir paskyros vizijos koliažo kūrimas.
- Socialinių tinklų stiliaus gidas: spalvos, šriftai, elementai. Kaip pasirinkti tinkamą spalvų paletę, šriftų kombinacijos ir jų įtaka vartotojų suvokimui bei nuotraukų ir grafinių elementų stilistikos kūrimas.
- Praktinis darbas su CANVA. Efektyvus Canva panaudojimas, socialinių tinklų vizualų kūrimas pagal jūsų stiliaus gidą.
- Nuoseklios ir funkcionalios komunikacijos palaikymas. Vieningo įvaizdžio kūrmas visuose socialiniuose tinkluose. Įrankiai ir metodai vizualinės komunikacijos optimizavimui.
- Kaip matuoti ir analizuoti vizualinės komunikacijos efektyvumą? Vizualų analizė, kurie veikia geriausiai ir praktiniai patarimai duomenų analizei bei tobulinimui.
- Klaidos ir kaip jų išvengti. Dažniausiai pasitaikančios klaidos kuriant vizualinę komunikaciją. Sprendimai, kaip užtikrinti nuoseklų ir profesionalų įvaizdį.
Temos, kurias rasite kurse:
Praktinė dalis kurse:
Kursą veda: Juta Steponavičiūtė – socialinių tinklų administratorė, dirbanti su inovatyviais įrankiais, tokiais kaip Canva ir ChatGPT, kuriai nuoširdžiai rūpi nuoseklios klientų komunikacijos palaikymas, vientiso ir atpažįstamo paskyrų stiliaus kūrimas bei klientų verslo rezultatai ir augimas. Savo patirtį įgijo grafinio dizaino studijose, dirbdama komandose su marketingo specialistais ir kitais socialinių tinklų administratoriais. Juta taip pat sėkmingai baigė „Dizainerių sambūrio” mentorystės programą su Lina Mass, jos metu dar plačiau įsigilino į vizualinio identiteto kūrimo subtilybes. Apjungusi savo visą patirtį grafiniame dizaine ir socialinių tinklų administravime, gali klientams kurti ir planuoti nuoseklią, vizualiai vientisą ir atpažįstamą komunikaciją, kuri padeda auginti verslą.
Dėstytojo palinkėjimas: Tiesiog pradėkite daryti, net jei abejojate. Dažnai abejonės kyla iš nežinojimo ar baimės, tačiau tik žengdami žingsnį po žingsnio, galite jas išsklaidyti ir kurti savo svajonių gyvenimą.