Dirbtuvės norintiems aiškiai suprasti savo verslo modelį, nustatyti pardavimų tikslus ir pasirinkti efektyviausius pardavimo kanalus. Sėkmingi pardavimai prasideda nuo aiškių tikslų ir tinkamai pasirinktų pardavimo kanalų. Šios dirbtuvės suteiks praktinius įrankius, padėsiančius struktūruoti savo pardavimų strategiją, išsigryninti verslo modelį ir suprasti, kaip įvairūs pardavimo kanalai gali prisidėti prie jūsų verslo augimo.
Dirbtuvių išskirtinumas:
Praktiškumas: dirbtuvės paremtos ne tik teorija, bet ir praktinėmis užduotimis, kurias galėsite atlikti žiūrėdami dirbtuves. Taip pat gausite papildomas skaidres ir užduočių knygelę, kad galėtumėte iš karto taikyti įgytas žinias.
Ekspertinė patirtis: Dirbtuves veda Eividas Grinius – smulkaus verslo konsultantas ir „Teamgate“ CRM operacijų vadovas, kuris turi ilgametę patirtį verslo vystymo ir operacijų valdymo srityse. Jis kasdien dirba su verslais, padėdamas jiems efektyviai auginti pardavimus ir optimizuoti veiklą.
Tiesioginė nauda jūsų verslui: Po šių dirbtuvių gebėsite tiksliai nustatyti savo verslo pardavimų tikslus, pasirinkti tinkamus pardavimo kanalus ir efektyviai juos valdyti, kad pasiektumėte geresnių rezultatų.
Dirbtuves sudaro keturios dalys:
Įžanga į Verslo modelio drobę (BMC) Susipažinsite su Verslo modelio drobės kilme, jos svarba strateginiam verslo planavimui bei suprasite, kaip ši metodika padeda smulkiam verslui ir startuoliams.
9 pagrindiniai Verslo modelio drobės blokai Išmoksite detaliai analizuoti kiekvieną bloką, suprasite jų tarpusavio sąveiką bei sužinosite, kaip juos pritaikyti savo verslo sėkmei. Praktiniai pavyzdžiai padės lengviau integruoti šiuos principus į jūsų veiklą.
Praktinis Verslo modelio drobės (BMC) kūrimas Žingsnis po žingsnio išmoksite užpildyti Verslo modelio drobę, susipažinsite su naudingais įrankiais ir metodikomis bei gausite praktinius šablonus veiksmingam verslo modelio kūrimui.
BMC vertė ir praktinis pritaikymas Sužinosite, kaip ši sistema padeda aiškiau suprasti verslo veiklą, greičiau priimti sprendimus ir prisitaikyti prie pokyčių. Taip pat aptarsime dažniausiai daromas klaidas ir jų išvengimo būdus.
Praktinė dalis dirbtuvėse:
Verslo modelio analizė – išsigryninsite savo verslo veiklos stipriąsias ir silpnąsias vietas.
Pardavimo tikslų formulavimas – išmoksite nustatyti aiškius ir pasiekiamus tikslus.
Pardavimo kanalų strategija – sužinosite, kaip pasirinkti tinkamus kanalus ir maksimaliai išnaudoti jų potencialą.
Verslo modelio drobės (BMC) taikymas – pildysite BMC struktūrą ir pritaikysite ją savo veiklai.
Dirbtuves veda: Eividus Grinius – tipinis netipinis pardavėjas, kurio pardavimų kelionė prasidėjo dar 13-os, kai pirmuosius tikrus pinigus uždirbo spręsdamas draugų problemas. Turėdamas daugiau nei 8 metų patirtį pardavimuose, jis pardavimų augimą mato kaip verslo vystymo dalį. Jau daugiau nei dvejus metus Eividus konsultuoja smulkų ir vidutinį verslą, o jo mėgstamiausia sritis – B2B SaaS pardavimai. Startuoliai jam – ne tik darbas, bet ir hobis, kuriame dera smalsumas, kūryba ir augimas.