Viktorija Giržutaitė
VEIKLOS PATIRTIS: Veiklos patirtis: Jau trečius metus dirbu individualiai samdoma prekės ženklų dizainere ir stratege bei vedu mokymus šiomis temomis. Prieš metus su kolegėmis įkūrėme Braight – bendruomenę, kuri apjungia asmeninius prekinius ženklus bei solo ir mažus verslus vystančias moteris. Šioje bendruomenėje dalinamės praktinėmis žiniomis apie prekės ženklų vystymą bei kaip tam įgalinti dirbtinį intelektą.
APIE DĖSTYTOJĄ: Labas. Susipažinkime. Esu Viktorija Giržutaitė – prekės ženklų dizainerė ir strategė, o taip pat Braight bendruomenės verslioms moterims bendrakūrėja. Mano darbinės sritys pagrinde apima dvi temas – brendingą ir dirbtinį intelektą (DI). Džiaugiuosi galėdama jas apjungti vedant praktinius mokymus, paskaitas bei dirbtuves.
Kasdien dirbant su ambicingais verslo ir asmeninius prekių ženklus vystančiais žmonėmis, mano prioritetas yra ne tik sukurti verslui tarnaujančius brendo strategiją, logotipą ar vizualinį identitetą, bet ir juos vystantiems suteikti žinių bei aiškumo, kurie reikalingi vystant prekinius ženklus. Tikiu, jog aiškumas yra kertinis aspektas, padedantis veikti kryptingai ir nestokojant mokyvacijos.
Vesti mokymus Inspira Life man yra ne tik malonumas, bet ir asmeninė misija. Kodėl? Tai ateina iš mano pačios istorijos. Kad noriu būti dizainere žinojau jau vaikystėje. Tačiau “užaugusi” tapau inžiniere konstruktore, kur, deja, savęs neatradau. Tad puikiai žinau, kaip sunku yra kardinaliai pakeisti savo karjeros kryptį ar pradėti savo verslą. Būtent todėl man norisi dalintis savo žiniomis bei patirtimi – kad įkvėpti ir padėti tai padaryti ir jums.
MOKYMŲ APRAŠAS: Vizualo mokymai (jeigu reikia pavadinimo, jis galėtų būti toks: “Pradedu savo verslą, ką turiu žinoti apie
dizainą?” arba “Vizualinio identiteto ABC pradedantiems savo verslą”.):
Tai 3 valandų koncentruoti praktiniai mokymai, kuriuose:
– ne tik sužinosite verslo ir asmeninių prekinių ženklų vizualinio identiteto kūrimo pagrindus,
– bet ir išmoksite dabo Canva programa pagrindus,
– kuriuos iškart pritaikysite praktiškai.
Šie mokymai skirti:
– visiems, kurie savo asmeninius ar verslo prekių ženklų vizualinius identitetus kuria ir vysto patys
savarankiškai;
– visiems, kurie nori išmokti naudotis Canva ir kaip kurti kokybiškus vizualus;
– visiems kuriantiems turinį socialiniuose tinkluose.
Po šių mokymų gebėsite:
– susikurti strategiškesnį vizualinį identitetą savo verslui ar veiklai;
– naudojantis Canva kurti vizualus;
– kritiškiau vertinti dizainerių ar socialinių tinklų administratorių dirbsiančių su jūsų prekinio ženklo
įvaizdžiu.
Chat GPT mokymai (jeigu reikia pavadinimo, jis galėtų būti toks “Chat GPT pradedantiesiems” arba
“Įgalink Chat GPT prekės ženklo vystymui ir komunikacijai”):
Tai 2 valandų koncentruoti praktiniai mokymai, kuriuose:
– išmoksite Chat GPT naudojimo pagrindus;
– kaip Chat GPT išnaudoti strategiškam prekės ženklo vystymui;
– kaip Chat GPT pagalba kurti turinį socialiniams tinklams.
Šie mokymai skirti:
– norintiems išmokti naudotis Chat GPT;
– norintiems išmokti, kaip strategiškai išnaudoti Chat GPT prekės ženklų vystymui bei komunikacijai.
Po šių mokymų gebėsite:
– naudotis nemokama Chat GPT versija ir formuoti užklausas, kurios duoda kokybiškus rezultatus;
– panaudoti Chat GPT savo prekės ženklo strategijos gryninimui;
– rašyti tekstus socialinių tinklų įrašams.
Visos teisės saugomos ©