Krepšelis

Jūsų pirkinių krepšelis tuščias.

dr. Indrė Radavičienė

„Kai gyvenimas duoda citrinų, kodėl gi iš jų nepasidarius limonado?”
VEIKLOS PATIRTIS: 20 metų
APIE DĖSTYTOJĄ: Vilniaus universiteto Ekonomikos ir verslo administravimo rinkodaros mokslininkė CES analytica vadovė, įkūrėja
MOKYMŲ APRAŠAS: Paslaugų kainodara arba verte grįsta kainodara Kaip nustatyti savo teikiamoms paslaugoms kainą? Čia daug kalbėsime ne tik apie skaičius, kurie labai svarbūs, bet ir apie vertę, kurią taip pat galime įkainoti. Suprasime, aks yra „noras mokėti” už jūsų paslaugą, išs ko susideda kaina, kaip pamatuojama, ar ji veikia pelningai, ar generuoja nuostolį. Kaip kainą galima sufokusuoti skirtingiems klientų poreikiams ir kuomet kaina yra sąžininga, atsakinga ir diskriminuojanti.